Acest regim este destinat : – unei femei cu o inaltime de 1,80-1,85 m

  • unui barbat cu o inaltime de 1,70-1,79 m

 

MIC DEJUN

  • 2 echivalente proteine reci ( ex.: 200 g de branza de vaci sau … )
  • 1 echivalenta lactate ( ex.: 250ml de lapte degresat sau … )
  • 1 echivalenta fainoase, cereale ( ex.: 40 g de fulgi de ovaz sau … )

 

GUSTARE

  • 1 echivalenta lactate ( ex.: 180 g de iaurt indulcit cu fructe, sau … )

 

PRANZ

  • 1 echivalenta proteine gatite ( ex.: 100 g de carne semi-grasa, de vaca, sau … )

Legume fierte, in cantitatea dorita, si o lingura de ulei ( masline, rapita, etc.)

 

GUSTARE

  • 1 echivalenta fructe ( ex.: 150 g de piersica, sau …)

 

CINA

  • 4 echivalente proteine reci( ex.: 160 g de carne de vaca, afumata, si 200 g de branza de burduf sau …)

Cruditati, in cantitatea dorita, si o lingura de ulei( masline, rapita, etc.)

 

GUSTARE

  • 1 echivalenta lactate( ex. 180 g de kefir natural, sau … )